عشق

مطلب- عکس- شعر

عشق

مطلب- عکس- شعر

میدونم

میدونم دوسم نداری ، تو دلت جایی نداری

رو دلم تو پا گذاشتی  ، واسه عشقهای تو خالی

 نگاهم نگاه عشق  ، تو رو خواسته ، تورو خواسته

 توی گوش من نمیره ، چرا تلخ این جدایی؟

 چرا من باید بمونم ، با یه دنیا بی وفایی؟

میدونم دوسم نداری ، تو دلت جایی نداری

رو دلم تو پا گذاشتی  ، واسه عشقهای تو خالی

 نگاهم نگاه عشق  ، تو رو خواسته ، تورو خواسته

 توی گوش من نمیره ، چرا تلخ این جدایی؟

 چرا من باید بمونم ، با یه دنیا بی وفایی؟

 من دارم دیوونه میشم ،بیا برگرد بیای پیشم

 حالا که من از غمه تو، میشکنم دیوونه میشم

 صدای شر شر بارون، توی گوش من می پیچه

 اشک تو چشمای خستم ، می ریزه واست همیشه

 کوه سنگی دل من ، شده تبدیل به یه دریا

 توی این امواج وحشی، تویی امواج یه رویا

 من دارم دیوونه میشم، بیا برگرد بیا پیشم

 بیا که من از غم تو، میشکنم پزمرده میشم

 صدای شر شر بارون، توی گوش من می پیچه

 اشک تو چشمای خستم ، می ریزه واست همیشه

 بی تو هر لحظه هر دم ،می خونم از دل تنگم

 میدونی درد جدایی ،میزنه تیشه به ریشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد