عشق

مطلب- عکس- شعر

عشق

مطلب- عکس- شعر

قشنگ

گل رز فقط واسه کسی که می چیندش خار داره زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...

بـــــــــودنم را هیچ کـــس باور نداشت هیــــــــچ کس کاری به کار من نداشت بنویسید بعــــــــد مـــــرگم روی سنگ با خطـــــــــو طــــــی زیبا و قشنـــگ او که خوابیده است در این گورستان سرد بــــــــودنش را هیچ کــــــس باور نکرد.....

نامم را پدرم انتخاب کرد نام خانوادگی ام را یکی از اجدادم! دیگر بس است راهم را خودم انتخاب خواهم کرد

اگر یه لکه آبی روی دیوار دیدی، بدون یه مورچه است که شلوار لی پوشیده! اگر یه لکه قرمز روی دیوار دیدی، بدون یه مورچه است که ماتیک زده! اگر یه لکه سبز روی دیوار دیدی، بدون گشت ارشااد مورچه هاست که اومده هردوشون رو بگیره

میدونی فلسفه اختراع سرسره برای بچه ها چیه؟ می خوان از بچگی به آدم یاد بدن که: صعود چقدر سخت و سقوط چه آسونه مواظب باشید حقیقت را لابه لای آرزوهای خود گم نکنید

بوسه اسم است، چون عمومی است .. بوسه فعل است، چون هم لازم است هم متعدی .. بوسه حرف تعجب است، چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند .. بوسه ضمیر است، چون از قید انسان خارج نیست .. بوسه حرف ربط است، چون 2 نفر را به هم متصل میکند ....

چشمات وقتی زیباست که مال اشک باشه ... اشک وقتی زیباست که مال عشق باشه ... عشق وقتی زیباست که مال تو باشه ... تو وقتی زیبایی که مال من باشی ....

اگه بهترین دوستم نیستی ، اقلا بهترین دشمنم باش ... اگه غمخوارم نیستی ، اقلا بزرگترین غمم باش ، هر چه هستی همیشه بهترین باش ... چون بهترین ها همیشه در یاد خواهند ماند ، پس در بدترین خاطراتم بهترین باش ....

پول

بچه که بودم دوست داشتم بعد از اینکه بزرگ شدم حرفهامو تو کتابا بنویسن.... بزرگ که شدم...نا امید شدم.... یه حرفی هست واللا راستش زیاد مطمئن نیستم مال خودم باشه! شاید یک روزی یک جایی دیده امش و ملکه ذهنم شده....شاید هم مال خودم است..... پول نه خداست و نه شیطان ... اما کار هر دوی آنها را میتواند بکند!