عشق

مطلب- عکس- شعر

عشق

مطلب- عکس- شعر

چندتا مطلب باحال

اولی: آقای دکتر، من فکر می کنم عینک لازم دارم. دومی: بله حتما! چون این جا مغازه ساندویچ فروشی است!

  

روزی معلمی به شاگرد خود گفت: از روی درس 10 بار بنویس! روز بعد شاگرد از روی درس شش بار نوشت. معلم به او گفت چرا از روی درس شش بار نوشتی؟! شاگرد گفت: بدبختی اینجاست که ریاضی مان هم ضعیف است!!!  

تو شهر حیف نون اینا (!) کراوات مد شده... تا الان 50 نفر تلفات داشته!  

دیروزت را مرور کن تا فردای بهتری برای خود بسازی.  

زندگی وقتی قشنگه که در کتاب قانون آن اصل معرفت ماده محبت و تبصره عشق نوشته شده باشه.  

زندگی مثل یه دیکته است، هی می نویسی، هی پاک می کنی. هی غلط می نویسی، هی پاک می کنی. غافل از اینکه... ازرائیل داد می زنه برگه ها بالاااااا  

آخر از عشق تو ساکن در کلیسا می شوم میکشم دست از مسلمانی مسیحا می شوم یا لباس عاشقی را از تنم بیرون کنید یا که من خاکستر کوی رفیقان می شوم  

یه ستاره ?تا انتها داره. یه مربع ?تا انتها داره. یه مثلث ?تا. یه خط ?تا. دلم میخواد دوستی من و تو مثل دایره باشه که هیچ انتهایی نداشته باشه!

تو مپندار که از عشق تو دل برگیرم... ترک روی تو کنم دلبر دیگر گیرم... بعد صد سال اگر از سر قبرم گذری... من کفن پاره کنم عشق تو از سر گیرم...  

عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.  

پیش هر تیغی سپر باید گرفت. پیش تیغ دوست سر باید گرفت. جانب خود را مبین گر عاشقی. جانب دوست در نظر باید گرفت

دل تو سنگ هم که باشه هیچ مشکلی نیست آخه من هنوز بت پرستم  

طبیبان بر سر بالین من آهسته میگفتند که امشب تا سحر این عاشق دلخسته میمیرد ز هر جا بگذرد تابوت من غوغا بپا خیزد چه سنگین میرود این مرده از بس آرزو دارد  

آدم از قورباغه دهن گشاد لب بگیره ، ولی اس ام اس تکراری نخونه















عزیزم تو گاو منی .............. ناراحت نشو الان می فهمی. گ: گلمی. ا: آرزومی. و: وجودمی 


مهم نیست که دلت دریا باشه یا برکه، مهم اینکه که نزاری کسی توش جیش کنه 

میدونی من دوست دارم من عاشقتم میمیرم برات میبوسمت . . . چند تا میم داره ؟ 






صدام بزن...صدای تو نشانه ی محبته...  "نگام بکن...نگاه تو یه آسمون صداقته... "دعام بکن دعای تو نجات من از این غمه... " از این همه در بدری...از این سکوت مبهمه

لبخند رو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی چون افسردگی خیلی خطرناکه حسن ! ممکنه که داغون بشی حسن! نیشتو ببند حسن 
سخت ترین سوال کنکور ۸۶: سهمِیه خودرو سواری ۲ گانه سوز دولتی که آمبولانس وانت است و شبها در آژانس کار می کند چند لیتر است؟ 
سرتو بذار رو شونه هام خوابت بگیره...جاخالی بدم، بخوری زمین، حالت بگیره!  
اگه جک جدید نداری عکست رو بده یه کم بخندیم 
یه روز یه نفر با خانوادش می رن پارک، کنار حوض وسط پارک وسایلشون رو پهن می کنن، یه دفعه پسرش بهش می گه: بابا من چایی می خوام برام می ریزی؟ همون موقع یه مرده خوشتیپ با نامزدش میان اونجا. بعد پدره به پسرش چایی می ده. بعد دیگه همین، بهشون خوش می گذره و اینا
آرزو میکردم مثله سنگه توالت بتونی ته دله من روببینی حرف دلم رو بشنوی و به دلم آرامش بدی 
زنه به شوهرش تو سینما میگه: نگاه کن این بغل دستی من خوابیده.مرده میگه: خُب به درک حالا چرا من را بیدار میکنی !؟ 
یارو میره تعلیم رانندگی ، ازش میپرسن چه طور بود ؟ میگه : خوب بود ولی مربیش خیلی مذهبی بود ، هر طرف می پیچیدم می گفت : یا ابالفضل
حوا از آدم میپرسه: منو دوست داری؟آدم میگه: مگه چاره دیگه ای هم دارم؟ 
اگه گفتی او چیه که دراز هست به مردها آویزون هست اولش هم (ک) هست ؟آفرین درست گفتی جواب کراوات هست 
اون چیه که خانوما باز میکنن ؛ آقایونو مجبور میکنن که هی بزارن توش؟منحرف بی ادب.....حساب بانکیه دیگه 
می دونی فرق تو با شتر چیه؟...شوخی کردم هیچ فرقی با هم ندارید!!!! 
وجه شباهت زن و کفش ملی: زود از ریخت می افتن ولی لامصبا مرگ ندارن....!!! 
یک روز یه سوسک از سوراخ دستشویی میاد بیرون از اون میپرسند: چرا اومدی بیرون؟ میگه: به امید یه هوای تازه تر... گفتیم از رفتن و خوندیم از سفر....! !!! 
به یارو یه ماشین می دن که فرمونش سمت راست بوده بعد یه مدت ازش می پرسن چطوره؟ میگه خوبه ، فقط هر وقت تف می کنم میفته روی زنم
راه های شناخت یک جوات:1)اگه دیدی گوشیش 6600 بدون که طرف.....2) اگه دید یارو پی کی رو اسپورت کرده بدون که طرف ....3) اگه دیدی عشق تایتانیکه بدون که....4) اگه دیدی وقتی که جنیفر رو میبینه از حال میره بدون که طرف...5) اگه دیدی کسی لاک قرمز زده بدون که طرف...6) اگه دیدی یکی این نوشته رو میخونه بدون که طرف... 
می دونی شباهت ابگوشت با اتوبوس چیه ؟تو هر دو تاش گوشتاش ته وای میستن 
از جلو دادن براتون راحت تره یا از عقب دادن ؟؟؟؟؟؟؟سازمان نظر سنجی شرکت واحد جهت ارائه بلیط  
به خروسه می گن بهترین روز عمرت کی هستش ؟؟؟می گه وقتی زنم رو می کشن .. چون تنها روزیه که *** می بینمش 
یه دختره به یه پسره میگه اگه منو بوس کنی واسه همیشه برای تو میمونم پسره میگه: ممنونم از هشداری که بهم دادی !!! 
اگه این اس ام اس و خوندی یعنی دوسم داری اگه پاک کنی عاشقمی اگه جواب بدی دیوونمی اگه جواب ندی یعنی من و میخوای حا لا چی کار می کنی؟ 
نظرات 2 + ارسال نظر
افزایشترافیکسایتهایشما دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.p30rank.ir

..•:*¨`*:•..
بچه ها یه سایت جالب و باورنکردنی پیدا کردم..•:*¨`*:•..
بازدید میاره واستون تا 5 میلیون نفر در ماه
باورنکردنیه..•:*¨`*:•..
رتبه جهانی در الکسام طی 2 هفته شد 500..•:*¨`*:•..
http://p30rank.ir..•:*¨`*:•..
هم رایگان داره هم واسه اونا که وقت امتیاز گیری ندارن پولی داره..•:*¨`*:•..
الان من بازدیدم بالا رفته و تبلیغ هم گرفتم..•:*¨`*:•..
تازه به 100 نفر درماه هاست سی پنل نامحدود رایگان میده..•:*¨`*:•..
..•:*¨`*:•..زودی یه سر بزن پشیمون نمیشی..•:*¨`*:•..[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

افزایشترافیکسایتهایشما دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.p30rank.ir

..•:*¨`*:•..
بچه ها یه سایت جالب و باورنکردنی پیدا کردم..•:*¨`*:•..
بازدید میاره واستون تا 5 میلیون نفر در ماه
باورنکردنیه..•:*¨`*:•..
رتبه جهانی در الکسام طی 2 هفته شد 500..•:*¨`*:•..
http://p30rank.ir..•:*¨`*:•..
هم رایگان داره هم واسه اونا که وقت امتیاز گیری ندارن پولی داره..•:*¨`*:•..
الان من بازدیدم بالا رفته و تبلیغ هم گرفتم..•:*¨`*:•..
تازه به 100 نفر درماه هاست سی پنل نامحدود رایگان میده..•:*¨`*:•..
..•:*¨`*:•..زودی یه سر بزن پشیمون نمیشی..•:*¨`*:•..[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد