عشق

مطلب- عکس- شعر

عشق

مطلب- عکس- شعر

پیامک عشقولانه

مسج اورژانسى:همین آلان که دارى مسج مى خونى،خودت روماچ کن، دلتنگت شدم!  

 

پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکیستحرم و دیر یکی صبحه و پیمانه یکیستاین همه جنگ و جدل حاصل کوته نظریستگر نظر پاک کنی کعبه و بتخانه یکیست  

 

من ساده ویکرنگم
من عاشق دلتنگم
صدبار بزن قطع کن
من عاشق تک زنگم 

 

تودنیا طالب سه چیزباش یه گل برای یه روز یه ستاره برای یه شب یه دوست خوب برای

ما که همسایه اشکیم ولى با دل تنگ/ گر لبى خنده کند یاد شما مى افتیم! 
 
یادت باشه عکستو برام بفرستی
آخه فردامیخوام ورق بازی کنم
تک دلم نیست 
 
ازم پرسیدمنوبیشتردوست داری یازندگیتو؟گفتم زندگیمو!نپرسیدچرا؟بغض کرد،گریه کرد …..رفت!اماهیچ وقت نفهمیدکه همه زندگیم خودش بود.! 
 
مسج اورژانسى:همین آلان که دارى مسج مى خونى،خودت روماچ کن، دلتنگت شدم!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

 

پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکیستحرم و دیر یکی صبحه و پیمانه یکیستاین همه جنگ و جدل حاصل کوته نظریستگر نظر پاک کنی کعبه و بتخانه یکیست

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

تودنیا طالب سه چیزباش یه گل برای یه روز یه ستاره برای یه شب یه دوست خوب برای

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید


من ساده ویکرنگم
من عاشق دلتنگم
صدبار بزن قطع کن
من عاشق تک زنگم

ما که همسایه اشکیم ولى با دل تنگ/ گر لبى خنده کند یاد شما مى افتیم!برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

یادت باشه عکستو برام بفرستی
آخه فردامیخوام ورق بازی کنم
تک دلم نیست

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های  بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

ازم پرسیدمنوبیشتردوست داری یازندگیتو؟گفتم زندگیمو!نپرسیدچرا؟بغض کرد،گریه کرد …..رفت!اماهیچ وقت نفهمیدکه همه زندگیم خودش بود.!
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

میدونی اوج رفاقت کجاست؟به یاد رفیقی باشی که به یادت نیست، من الان تو اوج رفاقتام.برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

تمام امیدآسیابان به وزش باده تاآسیابش از کارنیافتده،قلبم آسیاب، خودم آسیابان ونفسهایت باد.!

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

باران رابه خاطررطوبتش گل رابخاطرلطافتش وتورابه خاطرمحبتت دوست میدارم


برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

روی آن شیشه تبدار تورا”ها”کردم،اسم زیبای تورابانفسم جاکردم،شیشه بدجوردلش ابری وبارانی شد،شیشه رایک شبه تبدیل به دریاکردم، باسرانگشت کشیدم به دلش عکس تورا،عکس زیبای توراسیرتماشا کردم

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام /هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام

این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموشبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدهر چی گفتم نشنیدیبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید
از شرم ساری میان گریه هایش گفت آریاین همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنیبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک  کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید
میل صحرا گر کنی ٬ من سینه را صحرا کنمبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید
ماهی به آب گفت : تو نمیتونی اشکای منو ببینی , چون من توی آبم.. آب جواب داد اما من میتونم اشکای تو رو احساس کنم چون تو توی قلب منی…برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید
هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد.

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید


کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت ولی آهسته می گویم خدایا بی اثر باشد


گریه هامو تو ندیدی

من کدوم عهد رو شکستم

که تو اس ام اس نمی دی ؟!

برای خواندن اس ام اس های  بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیست


شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری به چشمش اشک شد

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک  کنید


چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن  اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

عشق لالایی بارون تو شباست / نم نم بارون پشت شیشه هاست / لحظه ی شبنم و برگ گل یاس / لحظه ی رهایی پرنده هاست / لحظه ی عزیز با تو بودنه / آخرین پناه موندن منه

یل دریا گر کنی ، من دیده را دریا کنم

نا امیدم گر کنی میمیرم اما باز هم

در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

سلام. این چه اخلاق بدیه که تو داری؟ چرا هر چی از آدم می گیری دیگه پس نمی دی؟
نمی گی من دلمو لازم دارم؟
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس  های بیشتر کلیک کنید


اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ،قلب کوچیک من.

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید
هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند، اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید
دیشب فرشته ای فرستادم تااز تو مواضبت کنداماوقتی رسید توخواب بودی زود برگشت وگفت هیچ فرشته ای نمی تواند مواظب فرشته ای دیگر باشد
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید
احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز.

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنید

قفل ها که بی کلید شدن. چشم ها به در سفید شدن . چه امتحان خوبیه . دوریت عجب غروببیه

برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های  بیشتر کلیک کنید
برای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر  کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک  کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیدبرای خواندن اس ام اس های بیشتر کلیک کنیداولا مهربون ترن اونا که همسفرند . اشک منم که جاریه نگه دار یادگاریه


واسه ما جشن تولدت یک بهونه بود همیشه . که رو هدیه بنویسی دلم از تو دور نیمشه


بازی روزگار را نمی فهمم ! من تو را دوست دارم تو دیگری را….دیگری مرا …وهمه ی ما تنهاییم.


تنها ارزوم همینه. تا یادم نرفته راستی کاش یک روز بهم بگی من همونم که میخواستی


معلم گفت{الف}گفتم او.معلم گفت{ب}گفتم با او.معلم گفت{پ}گفتم پیش او.معلم گفت{ج}خواستم بگویم جدایی گفت نگو


یکم برس باز به خودت میخوام بیام تولدت . اون وقتا اینجوری نبوذ راهت به این دوری نبود

نظرات 2 + ارسال نظر
سورنا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

بدون اغراق بهترین وبلاگ در زمینه پیام کوتاه رو شما داری. ممنون
من ندانم که کیم
من فقط میدانم
که تویی شاه بیت غزل زندگیم

سورنا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ

یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه لیلا نشست


عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او
پر زلیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای
بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای
وندر این بازی شکستم داده ای

نشتر عشقش به جانم می زنی
دردم از لیلاست آنم می زنی

خسته ام زین عشق، دل خونم مکن
من که مجنونم تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو و لیلای تو ... من نیستم

گفت: ای دیوانه لیلایت منم
در رگ پیدا و پنهانت منم

سال ها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم
صد قمار عشق یک جا باختم

کردمت آوارهء صحرا نشد
گفتم عاقل می شوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت
غیر لیلا برنیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی
دیدم امشب با منی گفتم بلی

مطمئن بودم به من سرمیزنی
در حریم خانه ام در میزنی

حال این لیلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بیقرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم
صد چو لیلا کشته در راهت کنم.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد