عشق

مطلب- عکس- شعر

عشق

مطلب- عکس- شعر

تاوان

    تاوان کدامین اشتباه بود؟تو گفتی بمان و من ماندم...اکنون که تو رفته ای...من در کوچه های تنهایی به انتظار برگشت تو به بی کسی خود خیره شده ام...و نمیدانم اخر چه خواهد شد...میروی و من نگاهت میکنم...تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو...یک عمر برای گریستن وقت دارم...اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقیست...و شاید همین یک لحظه اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم   با یه دنیا غم و حسرت دل از اغوش تو کندم  دیگه حتی یه بارم من به عشقت دل نمیبندم به اسونیه یک قصه  تو از عشقم گذر کردی دلم یه گوله اتیشه تو اونو شعله ور کردی میون این همه ادم شدم تنها ترین تنها منو اینجا رها کردی تو در این گوشه ی دنیا ببین بغض شکستم رو  نمیگم دیره یا زوده اگه جیزی برام مونده یه مشتی خاطره بوده واسه این عاشق ساده یه روز مثل خدا بودی نمیدونست دل ساده که خیلی بی وفا بودی با این که دل بردم من شکسته باله پروازم هنوزم توی این غربت برات معنای اوازم باید تورو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد