عشق

مطلب- عکس- شعر

عشق

مطلب- عکس- شعر

مطالب زیبا

 بزرگواری

 وقتی پشت تلفن با عصبانیت بهش ناسزا می گفتم، فکر نمی کردم دارم پله های پشت سرمو خراب میکنم. روزها گذشت و گذشت تا یه روز با خوش رویی اومد و ضامنم شد، قدرت نگاه کردن تو چشاش رو نداشتم. با خجالت گفتم: دنیا خیلی کوچیکه بابت اون حرف ها معذرت می خوام؛ اما او لبخند زد.  

 تا حالا....

تا حالا به زندگیت چرتکه انداختی؟ حساب و کتاب کردی که ببینی تو این مثنوی بلند چی کاره بودی؟ چند سال خواب بودی یا چند ثانیه واسه غم دیگرون گریه کردی؟ چندتا آدم رواز پرتگاه اشتباهاتشون نجات دادی یا چند نفر رو تو منجلاب فرو بردی؟چند بار زمین خوردی و چند بار بلند شدی؟ فکرکردی چه جور لحظاتت رو گذروندی تا ببینی سیاهی لشکر زندگیت بودی یا مرد نکونام نمیرد هرگزش؟!.... من؟ آره خب، خود منم یه همچین کاری کردم زندگیم رو بردم وسط آمفی تئاتر دلم و به تماشا نشیتم. آخر نمایش، خیلی دلم گرفت دلم می خواست یه گوشه ی قلبم بشینم و زارزار به حال خودم گریه کنم.... 

  

  

نگاه شاعرانه.... 

کسی پرسید: چرا این قدر کم حرفی؟ گفتم: من حرفم را در شعرهایم می زنم. گفت: پس چرا شعر نمی گویی؟ گفتم: شعرهایم را با نگاهم می گویم. گفت: پس چرا نگاهت بی فروغ است؟ گفتم: من با قلبم نگاه می کنم که آ« هم دارد تندتند می تپد.... 

 

 

آخ! از این پیچ کوچه! 

این جا دیگر انتهای کوچه ی ماست و من به بدرقه ی نگاه تو آمده ام. باور کن وقتی تو نباشی، با ستاره های اشک تیرگی نبودنت را می آرایم و غزل بغض آلود خاطراتمان را برای یاس ها می سرایم. باو کن هنوز قدم هایت به پیچ کوچه نرسیده دلم برایت تنگ می شود. ای کاش ها جوانه می زند و باد های غربت قلبم را می فرشارد. ای کاش باور می کردی که بی تو یاسها نیز با من غریبه اند و عطر اقاقیای کوچه مان هم به فکر عبور از کنار پنجره ی اتاقم نمی افتد. ای کاش در نگاهت غزل رفتن را فریاد نمی زدی... 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
انجمن پارسیان پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ http://parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

مدیریت حرفه ای تبلیغات پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.parsian-click.com

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات و کسب درآمد پارسیان ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب (سه بار پرداخت درآمد در ماه ، سقف پرداخت 14000 تومان و ...) ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی و هدفمند افزایش دهید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه
Web Address : http://www.parsian-click.com
E-mail : support@parsian-click.com
Tel : 00989132852435

شمع شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ http://shamnevis.blogsky.com

1-یه نصیحت از یه آدم بزرگ که میگه با دوستات جوری دوستی که شاید روزی دشمنشون بشی و با دشمنات جوری دشمنی کن که انگار قرار ه روزی دوستشون می شی .

آخ از پیچ این کوچه !

من به او گفتم ، همان دم آخر ، همان آخری باری که از کنارم گذشت و نگاهم نکرد و رفت تا دیگر هرگز نیاد من به او گفتم

بیا ، نه برای آنکه باشی
بیا ، برای آنکه باشم

اما رفت !

ممنون گلم از اینکه نظردادی

ندونی بهتره!!! یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ

ببین همه ی اینا که اون بالا نوشتن ها چرت ه اگه ۵ تا وبلاگ ه دیگه هم داشتی روی همهی اونا هم می یومد ژس زیاد توجه نکن

حالا
سلام

خوبی؟
منم خوبم

یه چیزی اونم اینکه توی این مطلب: پل های پشت ه سر رو خراب می کنن نه پله ها....

هه هه هه هه هه

سلام
نمی دونم کی هستی که میایی نظر میدی ولی ممنون از این که نظر میدی
میشه خودتو معرفی کنی

شبنمکده سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.abaei.persian.ir

واقعا

منظورت از این واقعا چیه؟؟
ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد