عشق

مطلب- عکس- شعر

عشق

مطلب- عکس- شعر

دلدادگی

صدایت کردم

جواب دادی، اما با صدای پر خش

صدای گرفته، صدای بغض آلود

گفتم:

خیلی خوبی، اما باورنکردی

باز به گریه رفتم، قلبم کم کم می ایستاد

به تو می اندیشیدم، آنوقت تو همه خوبی ها بودی

همه چیز":

دشت، کوه، ستاره، دنیا، همه چیز بودی

هیچ چیزی بدون تو زیبایی نداشت

با خودم میخواندم، هر جملهء شعرم اسم تو بود

ولی؛ تو نبودی، در همه جا میدید مت، اما

هیچ جایی نبودی، به من میگفتی : ما همسفریم

دستهایم را می فشردی، در اعماق خوشی ها می رفتم

آنگاه که دستم را رها میکردی، من هیچ بودم، یک برگ پوسیده

در ختها را میدیدم سبز بود خوش بود می رقصید، می خواستم برقصم اما نمیتونستم

قلبم شکسته بود، رگهایم خشکیده شده بود

باز ترا می جستم، اما تو با مهتاب ها بودی، به من لبخند می زدی، شاید به تمسخر

با هر لبخندت، هزار بار زنده میشدم

باز صدایت کردم، تو با صدای گرفته از میان مهتاب جواب دادی

من اینجا خوشم، در میان ستاره ها، در دنیای مهتاب، دیگه بر نمیگردم

ما همدیگر را نمیشناسیم، گفتم، میشناسیم، ما همدیگر را میشناسیم

تو سحر منی!!!  نرو......نرو

مگه یادت نیست ما باهم بازی میکردیم، از عشق می گفتیم،! بس است...

دیگه آزارم نده بیا درآغوشم، بیا دستانم را دوباره  لمس کن

بیا باز آن صدای نازت را بکش، و صدایم کن

می گریستم اما تو میخندیدی

بیدار شدم

 دیدم؛ نه سحری ونه ماهی ونه حرفیست  !!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست! شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

لینک لغت همکلاسی شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://link.kntoosi.com/

لینک لغت همکلاسی به هدف تبادل لینک شروع به کار کرد

همکلاسی، سایت گروهی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر است.

//////////////////////////////////////

تبادل لینک با سایت ها و وبلاگ های دیگر چه مزایایی دارد؟

تبادل لینک معامله ای است که بین دو سایت یا وبلاگ انجام می پذیرد، معامله ای که به سود هر دو طرف است، تبادل لینک مستقیما در افزایش بازدید تاثیر دارد اما

تاثیر غیر مستقیم آن در افزایش بازدید به مراتب مهم تر و پایدار تر است!

هر چه تعداد سایت ها و وبلاگ هایی که به سایت شما لینک می دهند، بیشتر شود، رنک یا رتبه سایت شما در گوگل بالاتر می رود، همانطور که میدانید گوگل

پربازدیدترین سایت دنیاست و روزانه میلیون ها نفر در آن به جستجوی مطالب مورد نظر خویش می پردازند!

وقتی ما واژه ای مانند "ایران" را در گوگل سرچ می کنیم، گوگل از میان هزاران سایت موجود که در آنها واژه ی "ایران" به کار رفته است، سایت

هایی را در صفحه ی اول نمایش می دهد که رتبه ی بالاتری داشته باشند!

بنابراین اگر مایلید که گوگل سایت شما را به افراد بیشتری معرفی نماید، نه تنها با همکلاسی بلکه با سایر سایت ها و وبلاگ ها نیز تبادل لینک کنید، مهم نیست که

سایت یا وبلاگ مورد نظرتان پربازدید است یا کم بازدید، مهم آن است که قرار گرفتن لینک سایت شما در آن، باعث می شود که به صورت غیر مستقیم از گوگل بازدید جذب

کنید!

http://link.kntoosi.com

ممنون
منم با شما تبادل لینک می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد