عشق

مطلب- عکس- شعر

عشق

مطلب- عکس- شعر

اس ام اس لاو

شکسپیر میگه : وقتی کسی رو دوست داری ، هر چند وقت یک بار بهش یادآوری کن تا فراموش نکنه قلبی براش می تپه ، این یک یادآوریست !تحملی که داده بودی داره تموم میشه / مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه / دلم داره شور میزنه ، این دل رو بی خبر نذار / تورو خدا با خوبی هات روی هیچ دلی اثر نذار .
 
نارفیقان را ببین خنجر به دست / دی کمین بنشسته با نام رفاقت .همرنگ تمام آرزوهای منی / غارتگر قلب و دین و دنیای منی .مرا صد باز اگر از خود برانی دوستت دارم / به زندان جفایت گر کشانی دوستت دارم / به پیش خلق گر نتوان حدیث عاشقی گفتن / درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارم .
 
میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم / بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم / بخوای تا قیامت می گم دوستت دارم رو / بهونه ای نمی خوام به دستت داده باشم / ما که گفتیم هزار بار تو یک بار هم نگفتی / ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی .
 
تو میگی بدون من دنیا برات زندون تنگه / من میگم بگو عزیزم ، تو دروغات هم قشنگه .
 
طوفان با همه ی شدت خود به ساحل و آرامش منتهی می شود و حتی در بحبوحه ی شدت خود در جستجوی آرامش است ، من نیز همه ی عصیانم به عشق تو ختم می شود و یگانه فریاد درونم این است که تو را ، تنها تو را !
 
اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند ، بگذار پایان تو را غافلگیر کند ، درست مانند آغاز !
 
ز همه چیز گذشتن و به همه چیز رسیدن مهم نیست ، مهم از چه گذشتن و به چه رسیدن است .

در تنور عاشقی سرد مکن / در مقام عشق نامردی مکن / حرف مردی می زنی مردانه باش / در سرای عاشقی افسانه باش .
 
گر راضی شوی از من ، همه روزم به شادابیست / گر نامه ام شود از سوی تو امضا کافیست .
 
دوست داشتن بهترین شکل مالکیت و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است .
 
چنین گفت زرتشت : عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار ، از تنفر متنفر باش ، به مهربانی مهر بورز ، با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش .
 
دل تمنا می کند تا من بسازم خانه ای / عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای ؟
 
یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست ، معجزه تویی که بین میلیون ها دوست ، تکی !
 
بزرگترین درد دنیا اینه که بدونی پناه لحظه هات ، پناه دیگری دارد .
 
باز هم ثانیه ها اسم تو را جار زدند / و دقایق امشب به تو تکرار زدند / سکوتی که در این عقربه ها می چرخید / نکند در دل تو اسم مرا دار زدند .
 
کاش میدانستی آن کس که تو در تو امید به زندگی را پرورش می داد ، خودش محتاج قطره ای از باران محبت بود .
 
گله دارم ز همه قول و قراری که نشد / سردی عشق تو و فصل بهاری که نشد .

خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن / به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن .
 
وقتی پروانه ی عشق در تاری بیفتد که عنکبوتش سیر باشد ، تازه قصه ی زندگی شروع می شود ، زیرا دیگر نه می تواند پرواز کند نه بمیرد .
 
لحظه ها خاطره اند ، زندگی شوق تمنای همین خاطره هاست ، بیادتم .

نظرات 4 + ارسال نظر
بزرگترین سایت دوستیابی در ایران دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://amirkaraj.tk

سلام..یه سایت دوستیابی جدید

دارای امکانات rss برای درج وبلاگتون در ان و اهنگ گذاری و قابلیت های دیگه

سریع عضو بشید چون محدودیت عضویت دارد

و دوستانتو دعوت کن


اینم لینک عضویت

http://360forlove.ning.com/main/authorization/signUp

اینم لینک نمای اصلی سایت


http://360forlove.ning.com

سعید دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام دوست گرامی
من می خوام یک سایتی رو به شما پیشنهاد کنم که می تونید در او به صورت رایگان هم بنر هایتان را تبلیغ کنید و هم افزایش آمار بازدید سایتتان را بالا ببرید. اسم سایت سیستم افزابش آمار پرتو هستش ، عالیه ، از دستش نده
http://www.partobox.com

سعید دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.bazarcheh2.blogsky.com/

عالی بود
موفق باشی

ali mahrooz دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ http://www. byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد